reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Beluský

Tomáš Beluský

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa žiť ako najlepšie viem i keď pri tom spravím množstvo chýb, ktoré mi však vo výsledku pomáhajú lepšie žiť. Zoznam autorových rubrík:  Škola

reklama

Škola

Vybavovačky po škole

Tomáš Beluský

Vybavovačky po škole

Mnoho študentov sa ešte pred samotnými štátnicami alebo iným ukončením školy pokúša získať informácie o všetkých potrebných vybavovačkách. Iní si to nechávajú až na potom, no môže nastať riziko, že sa dostanú do neprijemných situácií, ak na niečo zabudnú a pod. Ja sa v tomto blogu pokúšam zhrnúť svoje skúsenosti a primárne sa budem venovať vybavovačkám študentom študujúcim mimo SR (v mojom prípade ide o Českú republiku), avšak niektoré informácie môžu byť užitočné aj pre iných. Ak Vás nezaujímajú moje postrehy a chcete len čo najstručnejčí prehľad toho, čo treba, odkazujem na stránku Prehľad vybavovačiek: Povinnosti absolventov po skončení školy, z ktorej som primárne čerpal aj ja.

  • 24. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 855x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu